Några bra vitsar jag hittade nyss...

Posted: 2006-06-02 by Alvmarken in
0

Det är underbart med internet... satt och letade efter en bild som jag såg för rätt länge sen och snubblade in på en sida (av nån märklig anledning) som bl. a publicerade lite vitsar.

Hittade några riktigt roliga:
1.
En anka går in i en bar och frågar bartendern: Har du bröd?
Bartendern: Nej.
Ankan: Har du bröd?
Bartendern: Nej.
Ankan: Har du bröd?
Bartendern: Nej, vi har inget bröd
Ankan: Har du bröd?
Bartendern: Nej vi har inget bröd här!
Ankan: Har du bröd?
Bartendern: Nej! Är du döv eller? Vi har inget bröd här! Frågar du
om jag har bröd en gång till så spikar jag fast din näbb i
bardisken!
Ankan: Har du spik?
Bartendern: Nej.
Ankan: Har du bröd?

2.
Doktorn till patienten: Jadu, jag har bra nyheter och dåliga nyheter.
Patient: Ta de goda nyheterna först.
Doktorn: Du har 24 timmar kvar att leva.
Patient: Va!? Är det dom bra?? Vilka är de dåliga nyheterna då?
Doktorn: Jag glömde att ringa dig igår...

3.
-Igår sköt jag en hare med gevär på 100 meter.
-Ett gevär på 100 meter, det var då ingen liten bössa du hade.
-Nä, nä. Med en bössa sköt jag en hare på 100 meter.
-En hare på 100 meter. Det var då ingen dålig stek du fick.
-Fattar du inte?! På 100 meter sköt jag en hare med gevär.
-En hare med gevär? Då var det i alla fall tur att du sköt först.

4.
I Glasgow har de aldrig snö på gatorna.
Varför inte?
Där finns en miljon innevånare, alla skottar.

Twittra om detta

0 kommentarer: